Direktlänk till inlägg 29 september 2009

boka tåg

Av Linda - 29 september 2009 09:08

Jag sitter här med sj i örat och internet framför mig och ska boka en resa till Norrland för jul. Jag har blivit lovad att ta ut några av mina obetalda semesterdagar och det känns bra att kunna komma "hem" ett par dagar iaf. Men fy vad dyrt det är. Det kostar ung lika mycket som att flyga och det är bara problem med att boka. Det som är bra med nattåget är att man far på natten och slipper därmed att "offra" en dag på att resa. Det tar ju ändå 12 timmar att ta mig från Göteborg till Mellansel. Så jag är glad att mina föräldrar kommer att hämta mig på stationen kl 5 på morgonen. OM jag nu kan boka en biljett...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 26 januari 2010 12:35

Nu har jag en ny blogg som är mer inriktad på mitt hantverk än så länge. Den ligger på http://missgarn.blogspot.com. Välkommen dit ...

Av Linda - 5 december 2009 22:22


äntligen har jag tagit mig för och börjat fortsätta väva mina självdesignade underlägg. Det är enligt mig årets julklappstips. Handvävda i olika färger och längder i lin, pappersgarn,sjögräs och pinnar.     ...

Av Linda - 21 oktober 2009 21:45

Hösten är här och jag är trött, sömnig liksom. Även om jag sover 8 timmar per natt och tar det relativt lugnt så är jag trött och gäspar för det mesta. Har varit inne i en allmän svacka, men nu börjar det kännas roligare att dansa igen ochtanken på...

ide

Av Linda - 13 oktober 2009 21:18

Idag är det en såndär dag när jag helst skulle vilja gå i ide. Jobbet känns mindre motiverande, jag saknar att arbeta i och under kreativa proceseer. dock är jag inte redo att flytta från stan vilket innebär att det kommer att dröja innan jag söker j...

Av Linda - 9 oktober 2009 07:37

i fredags morse startade syster och far bilen och for till Norrland. Hon har fått jobb i hemstaden och det är jättekul. Jag hoppas verkligen att hon kommer att trivas och ta hand om mormor på bästa sätt. Det som dock är tråkigt är att hon inte läng...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards