Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Nyflyttad?

Av Linda - 9 september 2009 08:57

Jag vet jag är lite dålig på att blogga. Skyller på flytten. Visserligen var det snart exakt två månader sedan flyttlasset gick, men jag får väl se om jag kan ändra på detta.
Som en bloggande vän till mig skriver att det är läkande att blogga och man gör det väl för sin egen skull.?


Jag har iaf fått bo ihop mig med mina Sambos Titus och Sigge. Mina 4månaders kattungar. De är himla gosiga och kurrar så fort man tar på de. Det är härligt att ha någon som väntar på en när man kommer hem. Det är dock inte lika härligt när de ska väcka en på morgonen när man har sovmorgon. men det är sånt man får ta :)


I lägenheten har jag några projekt som jag ska ta i itu med under en ledig helg, Måla köket och sy ett sofföverdrag till min förskräckliga soffa.Annars har jag fått hyffsat iordning. Söker efter saker att ha på väggarna. Det är väldigt svårt att hitta saker som är vackra och som fyller upp sådär lagom. Men allt har sin tid så det kommer väl det med.
Under tiden sätter jag mig i vävstolen och väver lite skuggväv som terapi för själen och näring åt min kreativitet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 26 januari 2010 12:35

Nu har jag en ny blogg som är mer inriktad på mitt hantverk än så länge. Den ligger på http://missgarn.blogspot.com. Välkommen dit ...

Av Linda - 5 december 2009 22:22


äntligen har jag tagit mig för och börjat fortsätta väva mina självdesignade underlägg. Det är enligt mig årets julklappstips. Handvävda i olika färger och längder i lin, pappersgarn,sjögräs och pinnar.     ...

Av Linda - 21 oktober 2009 21:45

Hösten är här och jag är trött, sömnig liksom. Även om jag sover 8 timmar per natt och tar det relativt lugnt så är jag trött och gäspar för det mesta. Har varit inne i en allmän svacka, men nu börjar det kännas roligare att dansa igen ochtanken på...

ide

Av Linda - 13 oktober 2009 21:18

Idag är det en såndär dag när jag helst skulle vilja gå i ide. Jobbet känns mindre motiverande, jag saknar att arbeta i och under kreativa proceseer. dock är jag inte redo att flytta från stan vilket innebär att det kommer att dröja innan jag söker j...

Av Linda - 9 oktober 2009 07:37

i fredags morse startade syster och far bilen och for till Norrland. Hon har fått jobb i hemstaden och det är jättekul. Jag hoppas verkligen att hon kommer att trivas och ta hand om mormor på bästa sätt. Det som dock är tråkigt är att hon inte läng...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards