Alla inlägg under juni 2009

Av Linda - 25 juni 2009 10:48

Det är fascinerande hur mycket damm som det samlas där man inte städar. Som under sängen.

Där det legat massa väskor i brist på annan vettig plats.

Det var nästan en allergischock när jag röjde fram de för att packa kläder i. 

Det är inte många veckor kvar tills jag får en större lägenhet och det är med blandade känslor.

Min utsikt jag har nu är ju fantastisk och det är underbart att kunna öppna ytterdörren och kliva rätt ut på marken. Framför allt nu på sommaren när mina barfotafötter får trivas.

Men å andra sidan får jag 64 kvadratmeter lägenhet med både plats för västol OCH ett sybord så mina symaskiner kan få stå framme och glänsa. Det är värt mycket.

oj

Av Linda - 17 juni 2009 07:29

Det var längesen jag bloggade.

min andra blogg lindakatt.blogg.se är aningens mer uppdaterad och jag sitter i valet och skvalet om jag ska lägga ner en av bloggarna och verkligen satsa på den andra

men läget ligger såhär att jag har fått en större lägenhet och flyttar snart och blir på köpet sambo med två grabbar.Eller jag tror det är grabbar iaf.

De är inte så stora än så länge, bara 6 veckor.
Dessutom måste jag namnge de och det är lite svårare.
jag kanske ska nämna att det är två kattungar det handlar om :)

Det är de två på kanterna som blir mina. KOm gärna med namnförslag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards